Pocketful Of Sunshine

Ieri a fost o zi speciala, zi frumoasa, cu muuuult soare... asa ca pentru mine :D... of course, My B-day! ;)
Am primit floricele si muuuuuulte multe urari minunate.... cadoul meu special va veni putintel mai tarziu, dar sunt convinsa ca merita!;)
Surpriza a venit de la mama care mi-a trimis un buchet pufos de trandafiri roz de la sute de kilometri distanta.... ... A fost ca in filme! :))
Si apropo de urari, anul asta se poarta urarile pe Facebook, probabil spre disperarea operatorilor de telefonie mobila :)). E simplu, e gratis, e accesibil ... Mie imi convine, am primit muuult mai multe urari decat in alti ani asa ca... happy Teo! Go for it people! :D Paradoxal telefonul nu a sunat mai putin.... "Alo, centrala...":)))

Toata ziulica am fredonat melodia asta pentru ca se potrivea cu atmosfera, asa ca Enjoy it!
Sper ca toata lumea a avut o zi frumoasa de ziua mea!

Siiii  La multi ani! tuturor femeilor minunate pentru ziua de azi ;)

XOXO

Comments