Sa alergam pentru animalute

La sugestia Andrei am hotarat sa scriu despre Semimaratonul Sibiu . Initiativa mi s-a parut tare interesanta si m-am tot gandit "ce proiect as sustine ?".
Am gasit pe site multe idei interesante. Imi place sa vad ca oamenii se implica si chiar ma batea gandul sa particip (sa aleg) si eu pentru o cauza... Apoi mi-am amintit ca mie chiaaar nu-mi place sa alerg :)) asa ca prefer sa ofer suport de la distanta.
Fiind o mare iubitoare de animalute, mi-a atras atentia proiectul Animal Life. Cand eram mica imi doream sa pot salva catelusii si pisicutele de pe stada, sa-i duc acasa, sa-i ingrijesc... Dar nu vrea sa ma gandesc ce ar fi facut mama cand si-ar fi vazut apartamentul invadat de tomberonezi :)).
Asa ca eu zic ca in 16 iunie 2012 "sa alergam pentru animalute". ;)


Hugs & kisses ;)

Comments