Me in winter



Cam asa sunt eu iarna.... :))
In timp ce unii asteapta 3 anotimpuri venirea zapezii, eu as prefera sa intru in hibernare si sa ma trezesc frumos in martie.
Mda, cam asta este ideea mea despre anotimpul rece.
Recunosc ca sunt si parti bune, gen sarbatorile, targul de craciun, vinul fiert si castanele coapte, luminitele, turta dulce si cadourile... Zapada o apreciez cam 3 zile apoi gata.
Zilele trecute m-am tot gandit ca daca m-as apuca si eu de vreun sport de sezon poate as aprecia mai mult aceasta perioada... poate... :D.
Dar pana atunci eu ramana la ideea mea de hibernare.... Ursuletii m-ar intelege :D.

Happy winter everyone!!!


Comments

  1. Poti sa te apuci sa te dai cu punga sau capacul de wc sau camera de la roata de la masina sau...parca merge si ski sau snowboard?

    ReplyDelete
  2. Optiunile mele erau skiurile sau placa... Dar poate o sa iau in considerare si celelalte variante ;)

    ReplyDelete
  3. ai ales pana la urma ceva?

    ReplyDelete
  4. Pai era printre optiuni?

    ReplyDelete

Post a Comment