Me & my friends: Happy Birthday, Oana!

Azi este zi de sarbatoare... nationala... Dar trec repede peste partea asta pentru ca azi o sarbatorim pe minunata mea prietena, Oana. 
Surprizeeee!!! Happy B-day, sweetie!!!! Bucurie mareee!!!

Me and Oana... we go way back... Fifth grade back... Imi amintesc si acum ca m-am asezat langa ea in prima banca. Ea bruneta, eu blonduta... nu aveam cum sa dam gres. Ea isi aminteste ca eu eram tunsa bob si aveam ochelari cu rame roz. Eu nu pot sa cred ca aveam rame roz. :D

Azi imi e si mai draga decat in prima zi de scoala pentru ca o cunosc mult mai bine. Oana e genul de om cu pareri foarte ferme si careia nu ii este teama sa si le exprime. Apreciez in mod deosebit sinceritatea ei, increderea in sine si faptul ca, aproape oricand, are chef sa danseze.

Simtul practic, de mic afacerist, al Oanei isi face simtita prezenta in proiectul GuPa Outlet, pe care eu il sustin cu incredere.  Pe de alta parte, cand Oana nu mai vrea sa fie cu picioarele pe pamant, face cate o frumoasa calatorie... Trebuie sa mentionez ca a vazut o multime de tari frumoase, iar pozele care urmeaza vor demonstra asta... Nu degeaba se spune ca o fotografie face cat o mie de cuvinte.

Happy B-day, sweetie!!!












Comments