Sa facem cunostiinta cu aparatul foto

Mereu am admirat si indragit oamenii talentati si mi-am dorit sa fiu unul dintre ei. 
Cand ma gandesc la ce ma pasioneaza, dau din colt in colt si ajung cumva la fotografie.  Multe si deosebite or fi capacitatile mele artistice, dar oare fotografia este unul dintre ele? Ar putea fi! 
Mereu m-a atras aceasta perspectiva si, recunosc, imi creaza o deosebita placere sa fiu in fata aparatului. Dar in spatele lui ce se intampla? Well, acest subiect mi-as dori sa-l aprofundez. Pe principiul, daca tot imi face placere macar sa rasfoiesc si eu o carte pe tema asta sau poate sa particip la un curs.
In aceasta ordine de idei, se pare ca minunatul nostru orasel ne ofera si oportunitatea de a lua parte la un astfel de curs prin internediul scolii de fotografie Image Art Sibiu. Scoala de fotografie vine in sprijinul acelor persoane care vor sa descopere tainele fotografiei sau a celor talentati care doresc sa aprofundeze acest domeniu. Va invit sa le vizitati si pagina de Facebook , cine stie ce pasiuni va descoperiti. 
Ce mi s-a parut mie atractiv la acest curs:
- Este acreditat de ministerul Muncii, Cercetarii si Educatiei, promitator pentru acele persoane care doresc sa profeseze in domeniu;
- Exista atat cursuri in timpul saptamanii, cat varianta de weekend, pentru cei cu joburi solicitante;
- Tematica: Cursul abordeaza un scurt istoric al fotografiei, un argument, o abordare teoretica a imaginii precum si un abc tehnic, familiarizarea cu apartura foto.;
- My personal favorite, pe site pot vedea cum s-au descurcat ceilalti cursanti. Asta m-a ajutat sa-mi formez o parere mai clara despre activitatea din cadrul cursurilor.

In final mi-am amintit un fragment pe care l-am citit cu foarte mult timp in urma. Nu stiu unde sau cine l-a spus, dar citatul mi-a ramas in minte: "Fotografia este privirea aruncata in urma de Orfeu stiind ca de data aceasta o va pierde definitiv pe Euridice."









Pics by Andra

Comments